پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261906
دو واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري افتتاح و احيا شد
تاریخ انتشار : 1402/07/16 12:49:10
نمایش : 330
مديرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: امروز با حضور معاون امور اقتصادي وزير کشور واحد توليد خوراک آبزيان افتتاح و کارخانه نان صنعتي بعد از رفع مشکلات احيا شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز»، فضل‌الله رحمتي در حاشيه افتتاح و احياي مجدد دو واحد صنعتي چهارمحال و بختياري که با حضور معاون امور اقتصادي و توسعه منطقه‌اي وزير کشور صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه نان صنعتي نانديس واقع در شهرک صنعتي سفيددشت بروجن در زميني به مساحت ۶ هکتار قرار دارد و در آن ۶ هزار متر سوله بنا شده است همچنين در اين واحد توليدي سه هزار مترمربع سالن توليد و ۳ هزار مترمربع سالن انبار ايجاد شده است.

وي افزود: در کارخانه نان صنعتي نانديس درحال حاضر ۲۵ نفر شامل ۱۳ نيرو توليد، دو نفر در آزمايشگاه و مسئول فني، سه نگهبان، پنج نفر پخش و فروش، در نفر تاسيسات و برق مشغول به کار هستند.

مديرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري  ادامه داد: ميزان اشتغال ذکر شده مربوط به توليد روزانه دو تن است اما کارخانه نان صنعتي نانديس ظرفيت توليد روزانه ۴۰ تن را دارد و ميزان توليد نيز درحال افزايش است.

رحمتي عنوان کرد: درحال حاضر بزرگ‌ترين چالش موجود بانک است که مصوبات ستاد تسهيل را اجرا نکرده و در آخرين اقدام سعي در توقيف اموال کارخانه کرده است.

وي با اشاره به افتتاحيه واحد توليد خوراک آماده دام، طيور و آبزيان اضافه کرد: ظرفيت اين واحد توليدي بالغ‌بر ۱۰ هزار تن در سال است و سرمايه‌گذاري انجام شده نيز حدود ۷۰ ميليارد تومان است.

رحمتي خاطرنشان کرد: اين واحد توليدي براي ۱۵ نفر اشتغال ايجاد کرده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html